با ما در تماس باشید 09351983731|info@dmaktab.ir
>>>کتاب «شبکه سازی و بازی های آنلاین» Networking And Online Games

کتاب «شبکه سازی و بازی های آنلاین» Networking And Online Games

کتاب «شبکه سازی و بازی های آنلاین» Networking And Online Games
دانلود کتاب

درباره کتاب «شبکه سازی و بازی های آنلاین» Networking And Online Gamesاز سایت Amazon

The computer game industry is clearly growing in the direction of multiplayer, online games. Understanding the demands of games on IP (Internet Protocol) networks is essential for ISP (Internet Service Provider) engineers to develop appropriate IP services. Correspondingly, knowledge of the underlying network’s capabilities is vital for game developers.

Networking and Online Games concisely draws together and illustrates the overlapping and interacting technical concerns of these sectors. The text explains the principles behind modern multiplayer communication systems and the techniques underlying contemporary networked games. The traffic patterns that modern games impose on networks, and how network performance and service level limitations impact on game designers and player experiences, are covered in-depth, giving the reader the knowledge necessary to develop better gaming products and network services. Examples of real-world multiplayer online games illustrate the theory throughout.

Networking and Online Games:

  • Provides a comprehensive, cutting-edge guide to the development and service provision needs of online, networked games.
  • Contrasts the considerations of ISPs (e.g. predicting traffic loads) with those of game developers (e.g. sources of lag/jitter), clarifying coinciding requirements.
  • Explains how different technologies such as cable, ADSL (Asymmetric Digital Subscriber Line) and wireless, etc., affect online game-play experience, and how different game styles impose varying traffic dynamics and requirements on the network.
  • Discusses future directions brought by emerging technologies such as UMTS (Universal Mobile Telephone Service), GPRS (General Packet Radio Service), Wireless LANs, IP service Quality, and NAPT/NAT (Network Address Port Translation/Network Address Translation)
  • Illustrates the concepts using high-level examples of existing multiplayer online games (such as Quake III Arena, Wolfenstein Enemy Territory, and Half-Life 2).

Networking and Online Games will be an invaluable resource for games developers, engineers and technicians at Internet Service Providers, as well as advanced undergraduate and graduate students in Electrical Engineering, Computer Science and Multimedia Engineering.

مشخصات کتاب «شبکه سازی و بازی های آنلاین» Networking And Online Games

  • عنوان اصلی کتاب: Networking And Online Games
  • نویسندگان کتاب: Grenville Armitage, Mark Claypool, and Philip Branch
  • زبان کتاب: انگلیسی
  • سال نشر کتاب: ۲۰۰۶
  • قیمت در سایت آمازون: ۸۶ دلار
  • رمز فایل: DMaktab.ir (به کوچک و بزرگ بودن حروف دقت فرمایید)
همین حالا دانلود کنید

بازدیدها: 2

پرسش یا دیدگاه خود را از این قسمت مطرح بفرمایید

بخش اسلایدینگ بار را میتوانید فعال یا غیر فعال کنید و هر ابزارکی را میتوانید در این قسمت فراخوانی کنید و همچنین می‌توانید در این قسمت از کدهای HTML نیز استفاده کنید.
اسلایدینگ بار دارای 4 ستون هستش که شما میتوانید در 1 ، 2، 3 و یا 4 ستون محتوای خودتون رو قرار بدید. میتوانید رنگ پس زمینه رو تغییر بدید، رنگ جداکننده ستون‌ها و همچنین حالت شیشه‌ای رو فعال کنید، خط بالایی را فعال کنید یا بطوری کلی در موبایل یا PC غیر فعالش کنید. با آوادا هرکاری ممکنه فقط باید بخواهید.

کارهای اخیر

اطلاعات تماس

تهران، خیابان ولیعصر، خیابان مینا، شماره 333

Phone: 8888 9999 - 021

Mobile: 9999 888 - 0912

Fax: 6666 7777 - 021

Web: iranavada.com

جدیدترین کتاب های تخصصی